wendlas dansstudio

imorse började jag inte förrän 11.45, vilket var otroligt skönt! har bara 2 lektioner på måndagar så det är också skönt.
men innan jag började så var jag och lämnade tillbaka skorna jag köpte i lördags, dom kändes inte alls nå bra.. ska åka upp på skopunkten när mamma kommer hem och köpa där istället tänkte jag!
iallafall så slutade jag vid 3 och då gick jag på ica och köpte sallad och vandrade sedan ner till wendlas.
körde styrka, kondition & stress i 3 och en halv timme ikväll, gissa vem som kommer ha träningsvärk imorrn?!
började även i en ny kurs som heter fame on stage, det är en grupp där man sjunger och dansar till olika teman varje år och iår är det michael jackson!! det kommer bli så kul!
nu ligger jag och kollar på one tree hill och kommer göra det tills jag somnar, så vi hörs nånting mer imorgon!

juste, igår så beställde jag hem ett eget designat iphoneskal som förhoppningsvis kommer imorrn eller på onsdag. så det blir bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0