you know i care for you

i torsdags så överlevde jag fjällvandringen, det var riktigt jobbigt att gå upp, jag fick massa skavsår på tårna och jag var åksjuk på vägen hem..
i fredags var jag ut, var hos johanna med massa skönt folk och sen gick vi till stan för att äta och träffa folk, vart lite krångel på slutet och klockan 4 tog jag en taxi hem.
igår vaknade jag upp utan att vara bakis! gick in till stan för att lämna tillbaka ett linne, träffade även på johanna och vi åt kebab, det var gott!
sen i torsdags har jag varit förkyld, hostar som en tok och snorar.. 
idag hade jag tänkt dammsuga lägenheten och sen titta på serier hela dagen, till middag ska jag äta pizza!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0