borta bra, men hemma är ju alltid bäst

kom hem från gotland vid 01 tiden inatt och somnade ungefär på engång trots att jag sov hela vägen från gävlebro.
har haft en superbra vecka verkligen. det åskade på onsdag kväll när vi kom och även i tisdags kväll, fast då blixtrade det bara, riktigt coolt då blixtrarna på gotland går över hela havet.
från torsdag till söndag var det bäst väder, riktigt varmt har det varit, i måndags var det rätt molnigt så då gick vi runt bland visbys gator.
alltså ni som aldrig varit på gotland, tveka inte ens en sekund utan åk dit! det är så otroligt fint och det finns så mycket att se och många fina platser och besöka & dom har så himla god mat! 
det värsta är att man måste åka färja som tar 3 timmar och jag blir så fruktansvärt åksjuk..
nu ska jag visa massa bilder och jag varnar för att det kanske blir lite väl många, men det struntar jag i!


























































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0