lördag

igår jobbade jag ju somsagt, fick sluta 20.30 istället för 21 så det var jättesnällt!
när jag kom hem sminkade jag mig lite kvickt och fixade håret och fick sedan skjuts till jennie. där satt vi och drack, lyssna på musik och pratade om allt, som vanligt. sen tog vi en taxi till marite och där var det jättekul, träffade på mycket roligt folk. när det stängde gick jag & jennie + ett stort gäng timrå (tror jag?!, ingen koll alls..) killar till kebabbaren och åt, tog sedan med oss maten och hoppade in i en taxi till ante på afterparty som också var superkul!
kom hem vid 5 imorse och vaknade 15.31 (fortfarande cptrött..) nu har jag precis ätit middag och ska gå till konsum och köpa godis, bakisgodis är bäst! och sen ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, vi får se.


























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0