rast

hej på er! hatar att skriva så men ibland måste jag..
sitter just nu på rast på jobbet, vet inte hur länge jag har rast men ska snart gå upp igen. slutar klockan 16 så det är en lugn dag!
imorse tog jag även bort plasten på tatuering och det tycker jag gör ondast, att ta bort tejp & plåster på ställen där det är hår, men det är en superfin tatuering men den är öm så jag måste smörja innan jag går upp och fortsätter jobba.
ikväll ska jag äta kräftor, det ska bli så himla gott och så kanske jag ska träffa en kåmpiz sen så det blir bra!
imorrn jobbar jag också & när jag slutar ska jag på kalas hos mina goungar, tvillingarna fyller 3 på tisdag och andra tjejen fyllde 4 nu i augusti, alltså dom föddes ju precis, det går så himla fort!!
så imorrn blir det massa fika och mycket bilder jag kan visa för er.
men nu ska jag gå upp så vi hörs ikväll eller imorrn!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0