årets sista tisdag

igår jobbade jag mellan 8-16, det gick bra.
när jag kom hem började jag känna mig dålig, eller ja jag har känt mig dålig sen i söndags. men igår kväll bröt en jävla förkylning ut..
skulle egentligen jobbat 06.45-13.30 idag, men ringde igår kväll och sa att jag var sjuk så jag har varit hemma och kollat på film hela dagen förutom ett middagsstopp hos mormor som fyller år.
nu ligger jag och lyssnar på musik och snapchattar, ska snart sova för är så trött!

imorgon är det nyårsafton!
jag ska vara med johanna & ebba, har inte varit ut med dom på länge så det ska bli himla kul! får hoppas på att min förkylning är bättre också (pepparpeppar)
ska även försöka hinna med att träffa jennie imorrn också en sväng!
menmen, det var nog allt för detta år.
får se om vi hörs något imorrn eller om det blir nästa år!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0