juldagen

igår var det ju julafton och jag hade en jättebra dag verkligen!
jobbade först mellan 7-13, var supermysigt att jobba på julafton, kan tänka mig att göra det fler gånger.
när jag kom hem skyndade jag mig in i duschen och sen fixade jag mig.
klockan 15 var det kalle och då hade även mormor och john anlänt, sen åt vi den grymt goda julmaten ❤️
på kvällen delade vi ut paket och sen var det tomten är far till alla barnen, älskar den!

idag är det juldagen och jag ska strax kliva upp och äta frukost och ta en dusch innan pappa kommer och fikar, ska bli kul och träffa honom.
sen ikväll ska jag ut med jennie, vi och resten av östersund ska på marité så jag hoppas det blir roligt!

imorgon tänkte jag visa er allt jag fått i julklapp men även i födelsedagspresent, är riktigt nöjd med allt!
sen imorrn är det även en speciell dag, men det tar vi då!
ska öppna upp bloggen imorrn också för er, så snäll är jag 😊

men nu är jag så hungrig, så vi höra senare!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0