sen sist

livet kom emellan lite, hade för en sekund glömt bort att jag hade denna blogg.
men sen vi hördes sist så har jag, gått i skolan som vanligt, varit i sundsvall, träffat min underbara vän kajsa, tog en spontan utgång med jennie, ätit på restaurang med jennie, & igår och idag har jag jobbat faktiskt. igår mellan 12.45-21.30 och 7-12 idag, det har gått jättebra och när jag kom hem idag så somnade jag i 2 timmar och nu är jag och anton hos mormor & har precis ätit.
snart är det jul också & min födelsedag, det är jul om 11 dagar och födelsedag om 6 dagar. 
men nu blir det bilder från dom senaste dagarna!




















städade även rummet, kände mig väldigt stolt!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0