2014-01-01

igår var vi ett bra stort gäng hos johanna, först var det jag johanna elin kajsa dennis och tom som åt middag och sen kom det mer folk.
hade en hyffsat bra kväll till en början men sen vart allt bara tråkigt och jag ville hem och dö, nästan..
vid 23.30 fick jag nog och gick till badhusparken för att fira in tolvslaget, träffade typ inte en enda människa jag kände, fick en nyårskyss också.
avslutade kvällen med donken med isabell och veronica innan vi gick hem vid halv 3 tiden ungefär.
kvällen hade kunnat varit så mycket bättre och jag är besviken på detta års nyår.

men nu är det 2014 och jag verkligen ber till alla gudar att det här ska bli ett bra år utan dåliga stunder.
nyårlöften är väl att skaffa körkort, va med dom som får mig att må bra, spara pengar och inte slösa på massa skit saker och hitta en underbar och fin pojkvän!

tog inte en enda bild igår för kände inte nån mening med det, tog endast ego bilder innan jag gick till johanna så bjuppar på en sån.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0