back to reality

idag var det första skoldagen, den var fruktansvärt långsam och jag somnade på svenska lektionen (som förövrigt var det skönaste nånsin)
slutade vid 14.45 och 15.15 satt jag på en buss till ett möte på fjärilen och det gick jättebra! 

haft även haft ont i magen hela dagen, eller det kom efter lunchen, men den börjar ordna upp sig nu! tror det var det extremt starka thaisoppan som gjorde susen!

nu ska jag lyssna på musik och fika tänkte jag, imorrn börjar jag 11.25, drömmen!


ny linnet från nelly, sjukt fint men ganska urringat heh..


Kommentarer
Trogen läsare av det andra könet

Fint linne! :)

2014-01-08 @ 22:03:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0