frågor och svar

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – novali
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – pirates of the carribbean 
4. Har du bra självförtroende? – ibland
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – få en ny chans med han..
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – kolla på one tree hill, smörja mina tatueringar & sedan sova.
7. Beskriv ditt drömutseende! – jag är jag, men kim kardashian skulle väl inte vara helt fel!
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – oj, jag vet inte faktiskt..
9. Någon du har kysst – dom som förtjänar en
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – det har jag säkert. 
11. Den du senast sov över hos – det kommer jag inte ens ihåg, awkward.. 
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – kristian
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? den är väl helt okej
14. Vad väljer du, godis eller chips? – godis, godis & godis
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – jag har nog inte gjort så mycket pinsamt på skolan, snubbla i trappan har man ju gjort ett antal gånger..
16. Hur uppvaktar man dig? – man kommer hit och kysser mig samt ger mig komplimanger, typ.
17. Har du rykten efter dig? – det har jag nog haft.
18. Din absolut sämsta egenskap? – att jag så lätt visar känslor
19. Din bästa egenskap? – jag är oftast ärlig
20. En låt du är beroende av? – justin bieber - roller coaster
21. Vad stod det i ditt senaste sms? " :) " kul sms hah..
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – johanna lätt!
23. Kan man vara vän med sitt ex? – det kan man absolut va, dock vet jag inte om jag skulle va det men.
24. Har du kysst en kompis? – aldrig!
25. Hur ofta dricker du alkohol? – det händer ju
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – det är helt och hållet deras val.
27. Vad hatar du? – falska personer 
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – jadå, men enklare om man bor nära varann anser jag!
29. Vad handlade din senaste dröm om? – jag kommer inte ihåg min senaste dröm tyvärr..
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – 43 kilo, hade kunnat varit mer men svårt när det inte går.
31. Hur lång är du? – 1,60 tror jag att jag är
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – johan falk!!
33. De bästa svenska skådespelarna? – joel kinnaman och mikael persbrandt
34. Vilken väljer du, båda tror jag!
35. Ditt humör för tillfället? – pigg.. 
36. En vacker person? – han..
37.Har du instagram? – yes, fridavagberg
38. Vem kramade du senast? – isabell
39. Vem träffade du senast? – mamma och bror
40. När slog du dig senast ? – igår när jag halkade i badhusparken
41. Någon du vill träffa? – jennie
42. När grät du senast? Varför? – igår, kommer inte ihåg varför.
43. Sminkar du dig varje dag? – nej
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – mamma brukar jag få höra.
45. Är du helsvensk? – jajemen
47. En artist du inte gillar? – CAROLA, USCH!!!!!!!!!!
48. En artist du gillar? – justin bieber <3
49. Vad är det bästa som hänt dig? – födas, nej ingen aning.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – fotograf, journalist eller polis


Kommentarer
frökenaxelsson

vem är det du har varit kär i???

Svar: eftersom han inte vill prata med mig längre är det inte så viktigt för dig att veta det tycker jag :)
frida vågberg

2014-01-06 @ 02:44:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0