ingen livsglädje alls

vart en sväng på stan idag och köpt lite nödvändiga grejer såsom plånbok, en necessär, en bh, en goströja och en hårfön. orkar inte ta kort på det, kanske gör det nån annan dag.
hämtade även ut mitt paket från nelly som innehöll ett superfint linne och en grej man kan ha mobil & några kort i, perfekt på krogen eller yran.

åt en finfin middag på tages med johanna också, det var mysigt och gott.
eller ja gott kanske jag tar tillbaka, har haft jätteont i magen sen vi åt, fick jätteont sist jag åt på tages också så kanske inte är sån bra mat..

nu ska jag lägga mig och kolla på greys anatomy och försöka sova, skola imorrn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0