le mot världen och världen ler mot dig

längesen sist men har verkligen ingenting roligt att berätta för er..
det här lovet har gått så snart och på onsdag börjar skolan, och med tanke på att jag lagt mig sent och vaknat vid 14 tiden ungefär varje dag så är det ju inte en chans att jag kommer orka upp 06.15, aldrig!

ifredags var jag på stan en sväng med anton och mamma, bytte ett par byxor och köpte godis på hemmakväll (bästa godiset i stan!)
sen på kvällen sov vi hos min och antons gudmor, det var mysigt och väldigt skönt att inte vakna upp bakis på lördagen.
igår hade jag besök av johanna, vi åt chirre och kollade på hockey, det var kul.
idag skulle jag egentligen övningskört med min morbror, men jag vaknade vid 14, så det gick inte så bra med det..
ikväll är det ju hockey igen, final mellan sverige och finland och jag håller på att bestämma om jag ska se det med mamma eller om jag ska gå till johanna, vi får se. har lovat att kolla på film med mamma efter hockeyn så blir nog hemma!

annars nu på lovet har jag kollat på one tree hill, det är seriöst världens bästa serie!
men nu ska jag kolla på ett avsnitt innan hockeyn, vi hörs!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0