tsatsiki

igår såg jag och mamma inte alls på hockeyn, vi såg på saw 2 och one tree hill istället.
sverige förlora såg det sög ju men ett silver är ju inte så dåligt det heller.

idag har jag kollat på one tree hill och gossip girl nästan hela dagen tills för nån timme sen då jag och anton satte igång första tsatsiki medans vi åt middag och nu håller vi på och kollar på den andra, älskar dom filmerna!

imorgon är det sista lovdagen innan skolan börjar och jag ska in till stan en sväng med anton.
har gjort en lista på det jag ska handla så jag inte kommer hem med bara onödiga saker haha..
måste ha en necessär, en ny plånbok, en ny bh (igen..) och nån ny tröja om jag hittar nån fin.

men nu ska jag fortsätta kolla på tsatsiki, så vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0