oh jesus

idag har det också varit en helt underbar dag!
var först till tandläkarn & det var så fint så. när jag var klar vilket var 8.16 (hade ju tid 8.10) så gick jag till centrum för att ta bussen jag trodde gick 25 men nej 55 var det. så åkte till mormor och åt frulle, sen var jag ute hela dagen, var även hos mina goungar, sen åt jag torsdagspannkakor hos momma, åkte sen till morfars grav och titta lite och nu är jag hemma.
nu hade jag tänkt ta en dusch, sen boka tatueringstid och sen träffa nån rolig själ. imorrn är det fredag och jag ska jobba 8-16 och sen får vi se vad jag hittar på, är på partyhumör redan nu!









var så varmt så åkte i endast bikini hem 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0