rubrik

idag har jag jobbat som vanligt, jobbade 9.30-14.30 och idag var det goväder så har varit ute med 3 stycken idag, himla skönt!
när jag kom hem så kolla jag på one tree hill och har även sovit en stund.
nu ligger jag i sängen och ska sova, imorrn jobbar jag 8-16.
när jag slutar ska jag kolla på min brors match, storsjöcupen har dragit igång och antons lag har vunnit alla deras matcher :D ska även träffa jennie nånting imorrn eller på torsdag.
tror jag börjar dra på mig en förkylning också, är täppt i näsan, trött jämt, har haft huvudvärk & ont o bihålorna i flera dagar..








• stod i köket vid fönstret iklädd endast bh & shorts, insåg inte att alla som gick förbi såg mig när jag försökte sola

• hitta världens mest grova gurka när jag skulle fixa middag 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0