because i'm happy

igår gjorde jag ingenting på hela dagen, ganska skönt faktiskt!
efter middagen kom momma och john för att fira mamma i förskott (hon fyller år idag), så vi fika och hade det mysigt.
sen åkte jag hem till alex och kika på fotboll, åt godis, sov lite och prata om allt möjligt, mycket trevligt!
idag har min bror haft fotbollsmatch, det regna så in i h..... och det var snuskigt kallt men dom vann så jag är nöjd.
sen ikväll har jag bara legat i soffan och kikat på csi med hemmakvällsgodis i högsta hugg. 
nu har jag placerat mig i sängen och ska göra samma sak, jobbar imorrn men börjar inte förrän 12.45 så det är kolugnt! men nu är jag csi sugen, vi hörs!


fetaste bildbristen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0