brist på rubrik

i lördags var jag på trav, det var kallt, regnigt, så jävla mycket folk, alkohol, sinnessjukt snygga killar, söta hästar, ingen vinst, det var kul helt enkelt!
idag har jag varit hemma från skolan, tänkte gå men orkade verkligen inte, så har pluggat lite och varit en sväng på stan.
imorrn & på onsdag ska jag på utbildning inför mina sommarjobb, känns riktigt drygt men jag får lön för dagarna så :)
sen på fredag får jag sommarlov, i 2 dagar, sen 6 veckors jobb, fan vad pengarna kommer rulla in!
nu ska jag skriva lite mer på några inlämningar och äta glass, hörs!







nytt från dom senaste dagarna!

http://ask.fm/fridavagberg - svarar på allt!
snapchat: fridavagberg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0