i got that boom boom

idag har jag varit hos mormor en sväng och ätit frukost & även varit på ekorre och smådjurs jakt med mina småfisar, hahah roligaste nånsin tror jag!
sen åkte jag in på stan med jennie och premiär fika på wayne's coffee, fint det.
sen åkte vi hem till henne och då vart jag bjuden på middag, gott!
nu har jag i princip nästan duschat, (för 3 timmar sen ungefär) och ligger och lyssnar på musik, ska snart sova.
imorrn börjar jag jobba, ska jobba 6 veckor på äldreboende/dagverksamhet så bloggen kommer hamna rejält åt sidan, ska försöka uppdatera så ofta jag kan!

annars finns jag nog mer på instagram ~ fridavagberg 


i snabb takt mot en fågel 


Kommentarer
Emmelie

Vilket äldreboende ska du jobba på? :)

Svar: på södra strand :)
frida vågberg

2014-06-15 @ 22:34:47
URL: http://emmeliemaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0