it's not a bad thing to fall in love

igår jobbade jag 9-14, när jag slutade träffade jag jennie, vi gick en vända på stan och sen fika vi på törners. åkte sedan till mormor och åt middag och sen såg jag massa one tree hill resten av kvällen.
idag har jag jobbat samma tid som igår.
har snart jobbat 2 av 6 veckor, så himla fort går det, bokade även in ett jobbpass 8-16 1 augusti vilket är andra yran dagen, ska bli spännande att se om jag orkar kliva upp då haha..
sen så har jag varit på sportfältet med mor ikväll för anton hade match, tror det vart oavgjort (kommer inte ihåg) alex kom även dit och sen var jag med honom några timmar, himla trevligt!
nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba imorrn.








vart biten av en mygga också, söt 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0