ten things

* jag her alltid toapapper på ringen innan jag ska gå på toa, även hemma.

* har alltid på vattenkranen när jag är på toa

* spritar händerna med handsprit så många gånger att snart tror jag det inte biter på mig

* jag kan inte sova när det är kolsvart ett rum, måste ha en lampa eller tvn igång

* jag tittar alltid under sängen innan jag ska sova

* är extremt rädd för spya

* antalet personer jag har legat med går att räkna med båda händerna

* jag har jättelätt för att bli kär, tyvärr råkar det bara bli i dåliga killar

* jag har en jättesnygg granne som jag försöker få reda på vad han heter mer än ........

* jag är i en period nu när jag äter som en noshörning men går inte upp i vikt 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0