when the one you care for just takes it all

är det nånting jag är så är det skoless, så fruktansvärt jävla less..
har miljoner med grejer som ska in som jag inte orkar med, dock så är jag typ godkänd i alla ämnen, tur jag bara har 4 skoldagar kvar till lov, dock ska jag ju jobba 6 veckor från och med måndag 16 juni, men har räknat ut att det blir mycket cash i plånkan och jag älskar ju mitt jobb så det blir bra.
snart slutar jag och då ska jag hälsa på john, sen köpa sallad och åka till momma och äta där, sen har anton träning på lövsta, får se om jag går dit eller om jag åker hem och kollar på desperate housewives.

har även köpt lite nytt dom senaste dagarna som jag ska visa för er, ikväll eller imorrn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0