work hard, play hard

igår och idag har jag varit på utbildning inför jobbet, igår var det massa info på campus och idag lyftutbildning på mica huset. det var 2 väldigt bra dagar och jag har fått mycket kunskaper så 5 av 5 lejon, oerhört bra!
sen var det dags för fjärilen, sista gången och det var inte alls kul, fy så jag kommer sakna dom, mina fina underbara fjärilar <3
imorrn har jag sista skoldagen, ska äta lunch med angelicca först, sen ska vi nog bara lämna igen böcker och jag ska skriva sista uppgiften, typ sista haha..
sen på fredag är det avslutning, utgång med johanni på kvällen, gött det med!
ska lyssna på musik nu och fortsätta läsa bloggar och kolla runt.


idag tog min bästa finaste vän studenten, är så ledsen att jag inte kunde vara där och fira dig, men snart flyttar du hem till mig och då ska du få din present, gud så stolt jag är över dig hjärtat!


Kommentarer
Jeanette jonsson

Finaste Jennie o du . Minnen från Frösön med bustjejerna. Grattis Jennie!

2014-06-15 @ 05:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0