2014-05-01

inatt låg jag uppe sent och kollade på desperate housewives eftersom jag var så pigg, snart har jag sett klart det och då ska jag börja se prison break tänkte jag!
imorse hade jag riktig sovmorgon, så himla skönt att sova ut!
har inte gjort nånting idag tills vid 17 då anton hade träning på lövsta och fyfan vad jag frös, helt sinnessjukt..
nu ska jag äta middag och sen ska jag nog träffa en vän, vi får se!
imorrn ska jag försöka få med mig mormor på stan och fika, ska även beställa tid för klipp och färgning, har haft en ide jättelänge om hur jag vill göra och jag tror det kan bli bra.
men nu är jag hungrig och behöver mat, så vi hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0