booyah

idag kämpade jag mig igenom en till skoldag, och det var endast för att det var sprödbakadfisk till lunch, hade aldrig gått annars! 
träffade även min johanna som hade vett & etikett dag på wargen så det var kul. slutade runt 15 och då åkte jag hem och gjorde ungefär ingenting tills anton hade basketträning så kikade på den.
nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik och ska göra det hela kvällen.
har inte så himla mycket och säga, sparar med den här 30 dagars listan tills jag hittar lust att skriva.
så jag visar er bilder istället från veckan/helgen.











finaste morfar har fått ett fint hörn nu i lägenheten 💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0