hyr stället

igår gjorde jag ingenting på hela dagen, vid 19 tiden gick jag och min kära bror ner på tages och köpte mat, sen såg vi på gladiatorerna och prime alltså, inga mer ord behövs!
vid 1 tiden åkte jag till ås och sov där, det var mys!
nu sitter jag uppe hos john och väntar på att han ska sluta så jag får åka hem, bussarna går ju cp idag..
när jag kommer hem ska jag skynda mig att byta kläder för svarta jeans & dunjacka var för varmt då solen tittar fram idag!
ska även till sunne och hälsa på morfar med momma och john så ska övningsköra dit eller hem eller både och.
men nu ska jag fortsätta lyssna på musik så hörs vi senare!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0