långhelg

i onsdags gick jag på långhelg, det var väldigt behövligt! dock så har jag inte mått så bra men tur jag har mina älskade vänner!
igår var jag iallafall ut med elin & johanna. var först hos elin och sen fick vi skjuts till marite, lata som vi är :)
köa ungefär 10 år innan vi kom in, men det var det värt för satan så kul jag hade där inne! när det stängde gick vi på donken och åt, sen gick vi på subway och mötte isabell & sen gick jag och hon hem.
idag har jag varit bakis, rätt rejält faktiskt..
ligger i soffan nu och lyssnar på musik, äter godis & kollar på Lotta flyttar hemifrån som visas på tven.
ska väl fortsätta göra det hela kvällen, fast 8 är det gladiatorerna :D
 











i onsdags köpte jag en klänning, därav bilden.
resten av bilderna är ifrån igår, förutom sista som är ifrån imorse
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0