not a bad thing

idag har jag varit ledig, det var så skönt och behövligt, det skulle ju vara strålande sol idag men det var det tyvärr inte men varmt har det varit så det var ju bra!
åkte in en snabbis på stan i hopp om att hitta en bikini men gjorde inte det. så gick upp till min favorit john och åkte sen hem till mormor och åt lunch samt fika, sen åkte jag & momma till mammas jobb och sen for vi på maxi och handlade.
nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och funderar över livet, kommer som vanligt inte fram till något bra. börjar tro att jag har hamnat i samma jobbiga fas som för några veckor sen..
ont i huvudet har jag också så ska ta en ipren och sen sova typ, är stört trött!
imorrn börjar jag 10.15 och slutar vid 13 tiden, har bara ival så det är gött.
får se vad jag ska hitta på sen under dagen och kvällen, om jag ska ut eller träffa nån gullig själ.
på lördag ska jag iallafall köpa glass i badhusparken med angelicca och malin och sen grilla hos momma och leka med mina gullungar. det ska bli gött väder också både imorrn och på lördag så lite färg hoppas jag på och få!


fetaste bildbristen så bjuppar på bild på favvodrickan!

va sociala på ask, http://ask.fm/fridavagberg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0