onsdag fjortonde maj tvåtusenfjorton

klev ungefär nyss ur duschen, och ska snart till och äta lite middag innan jag ska iväg på fjärilen.
imorgon och på fredag har jag demokrati dagar på skolan för alla treor och massa politiker, ska fota under dagarna med angelicca, sjukt segt men hellre det än vanliga lektioner, på fredag blir det antingen marite med johanna eller häng med nils, det blir bra det!
nej nu ska jag äta, vi hörs!

tänkte bara passa på och verkligen tipsa om fjärilen för er som lever eller har levt i en familj där någon är beroende av alkohol eller droger. jag trivs så himla bra där och älskar min goa grupp!
så tveka inte om att börja ni som har det som mig, och har ni frågor får ni gärna kommentera eller skriva på facebook ni som är vän med mig!

http://www.ostersund.se/stodomsorgvard/barnungdomochfamilj/stodgrupperforbarnochunga/fjarilen.4.37d9830314078e382633761.html


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0