sista april - valborg

idag (onsdag) klarade jag mig igenom hela skoldagen + en idrottslektion som bestod av gym nere i sporthallen, körde ben med malin och det känns kan jag meddela.
slutade vid 16 och då gick jag på gina tricot och köpte ett linne jag lagt undan, superfint till sommaren kommer det bli! 
sen åkte jag hem och duschade kanske hur länge som helst, stod bara och funderade över livet typ haha.
nu ikväll har jag kollat på film och ätit godis, sket i och dra ut iår faktiskt, kände ingen lust med det.
började kolla på 100-åringen vid 21 tiden, dock somnade jag och vaknade 2 timmar senare, så nu ligger jag i sängen och har precis sett färdigt den, och den var jätterolig faktiskt, älskar robert gustafsson!
nu eftersom jag är pigg ska jag kika på desperate housewives tänkte jag.
ja mer än så hade jag väl inte på hjärtat för den här gången, så vi hörs nästa gång!

 
fick hem skalet idag, skickade efter det i söndags så det är snabb leverans, tipsar verkligen om caseapp.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0