snälla bli min igen

igår var jag på stan med mormor, fick med mig 2 victoria secret produkter & ett linne, vi fikade även på wedan, min go mormor <3
sen på kvällen kom ida till mig och vi kollade först på lejonkungen (som hon aldrig sett förut?!?!?) sen såg vi hitta nemo och så drack vi te och prata på, lilla mys ida!
idag har jag varit en sväng på stan igen med malin, lämnade tillbaka det vita linnet jag köpte och så gick vi bara runt.
nu är jag hos mormor och har precis sovit en stund i soffan haha..
snart ska jag åka och köpa pizza och sen fara hem och tjocka mig, är ensam hemma, skönt men ensamt dock.. så vi får se vad jag hittar på sen!
imorrn ska jag övningsköra med john och på kvällen kanske jag ska på bio.
jaja, det var det, vi hörs!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0