this could be the best day ever, in my dreams

igår när jag pluggade, eller nej jag ska va ärliga med er nu, jag pluggade aldrig, fastnade i musiken och på weheartit dreglandes efter en till tatuering, ska göra en inom en snar framtid, men får ju inte bada eller sola på 3 veckor så kanske ska ta det till hösten.
vet vad jag ska göra, men det håller jag för mig själv tills det blir dags!

iallafall så har jag haft nationella idag & det gick okej, hade kunnat gått bättre, hade mina tankar på helt fel saker, som vanligt..

nu ska jag snart ha lektion, slutar 16.35 och jag orkar inte.. hatar att sluta sent! ska nog iväg till lövsta sen och kika på träning.

menmen, vi hörs!





nu ser ni vad bion hette, den var bra faktiskt, skulle kunna se den igen snart med nån mysig själ :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0