fredag imorrn

idag har jag varit fruktansvärt opepp på skolan och typ på dåligt humör över nått..
jag och malin skrev på våran redovisning och det gick väl rätt bra.
när jag slutade vid 13 åkte jag och mami på nya kvantum, det var kul!
sen har jag dansat och det gick bra förutom min muskelknut som gör så himla ont..
nu ligger jag och lyssnar på musik och ska kika på nått avsnitt av solsidan.
imorgon är jag ledig, så himla skönt att få sova ut och ligga i sängen hela dagen!
ska eventuellt träffa jennie & amelia men det tar vi då


orkar inte vrida bilden så ni får vrida huvudet!


köpte en kalender idag, lite bättre än en fjantig chokladkalender, dock så äter jag alla bitar efter jul, men det gör ju ingenting!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0