halloween

idag är det 1 november och även halloween helgen, jag älskar halloween!
jag var ut igår med sandra och johanna, vi var på cuprum och det var superroligt och nästan alla var utklädda så det var också kul!
jag var mimmi pigg igår, dock så hade jag inget målat i ansiktet förutom vanligt smink men hade öronen så.
nu ligger jag i soffan och har precis ätit frukost, är bakis idag men det går nog över.
snart ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mig för ikväll, för då ska jag ut igen och denna gång på marite.
men innan det ska jag kika på scary movie 2, fick tix och måste se den!
vad jag ska vara får ni se vid ett senare tillfälle, tror det kommer bli bra!
men ska börja röra mig mot duschen nu, så vi hörs.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0