halv åtta hos mig

inatt sov jag i 3,5 timme så har varit snuskigt seg hela dagen, började till och med grina en stund men det gick över!
slutade vid 14.30 och då åkte jag hem och dunkade musik medans jag städade och sen kom johanna & elin hit.
vi lagade middag och åt (nehe? ofta?) och bara pratade på och hade det mysigt.
dom åkte för ett tag sen och nu ligger jag i soffan och kollar på halv 8 hos mig, tycker jättemycket om det programmet! 
imorgon går jag från 8-13, när jag slutar ska jag till min farmor och fika, har inte träffat henne sen i somras så det ska bli roligt!
sen ska jag dansa som en annan vanlig torsdag.




älskar malins ben på den här bilden, så fina!









tycker ni kan ställa frågor på min ask, svarar på allt, nästan!

http://ask.fm/fridavagberg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0