och så var det söndag igen

i fredags var jag på skolan klockan 13 för att gå på matteprövning, man kunde sitta till 16 men 13.50 checka jag ut från aulan, då kände jag mig nöjd!
gick då ner på stan och träffade jennie, vi gick runt ett tag innan vi åkte hem var för sig.
sen var jag på basket med jennie och andre, det var en helt ok match.
var sedan ut med johanna och elin, vi var på oscars och det var roligt, sov hos johanna sen också.
igår gjorde jag ingenting, låg i soffan och kollade på film hela dagen och kvällen.
idag ska jag dammsuga lägenheten, duscha, måla naglarna, plugga & tvätta om jag hinner.
men nu klockan 14 ska jag först se på greys anatomy. 




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0