tillbaka från lov

jag känner att 1 veckas lov är ingenting, det går alldeles för fort och men ja jag klagar inte på lov, inte alls!
jag var ut i lördags med johanna & sandra igen. vi var på marite och jävlar i mig vad folk det var alltså..
köade hur länge som helst och fick kriga sig för att ta sig fram, men det var jättekul där och det var inte lika kul dagen efter och inte heller igår när pengarna drogs, hatar att det är så dyrt på krogen, en shot kostade 212 kronor, menmen.
nu sitter jag på en graf lektion, lärarn är inte närvarande så får ingenting gjort tyvärr..
slutar 16.20 så har en lång dag framför mig.

nu har jag inge mer och skriva så ni får se bilder från i lördags istället!




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0