tröttar tydligen aldrig

1. Vad är ditt fullständiga namn? frida christina vågberg

2. Hur gammal är du? 18, 19 i december hah..

4. Hårfärg? brun/röd

5. Ögonfärg? typ blå/grön

6. Hur lång är du? 161

7. Kär? har alltid varit störtkär i joel kinnaman så ja!

8. Singel eller upptagen? singel

9. Hur många har du kysst? hahah jag har inte räknat tyvärr

10. När och vem kysste du senast? fredags, v

11. Har du hånglat med någon av samma kön? haha men ja

12. När hade du senast sex och med vem? fredags, v

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? har aldrig haft något seriöst förhållande

14. Dumpat någon? mjaa..

15. Blivit dumpad? ja

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? jag faller för badboys

17. Vad har du för mobil? iphone 5s

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? åka på massa nice ställen, köpa snyggaste huset & bilen

19. Favoritland? jadu..

20. Favoritfärg? svart

21. Film? oj jag vet inte, så svårt! 

22. Bok? pojken som kallades det

23. Killar eller tjejer? båda såklart

24. Vad gillar du mest med dig själv? att jag är mig själv

25. Vad gillar du minst med dig själv? att jag är blyg

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan- mamma

27. En person du älskar – många

28. En person du hatar - hatar ingen

29. Ut och festa eller myskväll? typ ute och festa tyvärr

30. Saknar du någon just nu? JA!

31. Vad är det bästa som hänt dig? det är mycket det :)

32. Beroende av något? mobilen & musik

33. Ditt livs största misstag? allt jag inte vågade göra 

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? ;)

35. Har du några tatueringar? 5 stycken

36. Piercingar? naveln & öronen

37. Vem är mest lik dig pappa eller mamma? mami


38. Har du någon förebild? har jag säkert, kommer inte på nån nu

39. Vad ska du göra idag? inte ett dugg, jorå, städa, duscha, tvätta, plugga, måla naglarna osv

40. Vad är det värsta du vet? katter

41. Vad är det bästa du vet? när jag får som jag vill

42. Vad åt du senast? 2 mackor

43. Vad vill du ha just nu? en lägenhet

44. Vad köpte du senast? tequilashot hehe..

45. Vem är din favorit kändis? harry styles

46. Vilken är din favoritställning? alla på en gång

47. Tränar du? ja ibland

48. När går du och lägger dig? på vardagarna typ mellan 23-00

49. Vad är klockan nu? 15.00

50. Är du nöjd med ditt liv? ja, vissa dagar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0