veckans segaste dag, ungefär som en onsdag.

idag började jag klockan 9.45, det var skönt då jag knappt sov nånting inatt, har jättesvårt att sova på nätterna nu för tiden.. 
dagen rullade på ganska fort, så det var skönt!
på graf lektionen lyssnade vi på våran flaklista och jag är så jävla taggad på studenten!!! på fredag är det 200 dagars, och efter jul kommer det gå så jäkla snabbt!
slutade vid 16.20, då gick jag ner till dansen, dansade inte utan hade möte om barcelona, det är jag också riktigt taggad på!
nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och kollar på tv, ska snart fika för ja är hungrig.
imorrn går jag från 8.15-16.15, men det ska nog gå bra det med.









gjorde en loppa idag, det var kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0