bloggtorka

jag har tänkt att skriva flera dagar men vet aldrig vad jag ska skriva, det enda jag gör är att gå i skolan och dansa, mer än så händer inte i mitt lilla snart 19 åriga liv faktiskt..

men ja idag har jag haft en kort skoldag och den var helt okej, bästa var lunchen för det var sprödbakadfisk 😍🙏
när jag slutade vid 12 tiden så mötte jag jennie i stan, hon har varit borta jättelänge så det var kul att träffa henne igen, vi gick som vanligt och fikade, det var gott som vanligt! fick även med mig 3 par trosor & en eyeliner, la undan ett par skor som jag ska köpa imorrn.

sen gick jag och dansa och det gick så jäkla bra! har även fått veta att jag ska till barcelona i april med ett gäng och tävlingsdansa, det ser jag verkligen fram emot!!

nu ska jag duscha och sen ta det lugnt hela kvällen.
imorrn är jag ledig så ska fixa massa saker med mami, på kvällen ska jag och jennie på basket och sen får vi se vad vi hittar på!
















lite bilder från i måndags och till idag, titta och njut ✌️


Kommentarer
Malin

Hahahaha tur du fångade mitt selfie-moment ;)

Svar: hahaah så himla bra bild! :D
frida vågberg

2014-10-09 @ 20:47:54
URL: http://ournotebook.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0