en stor fundering

under alla mina skolår i grundskolan har jag alltid haft svårt att förstå och kämpat som en jävla idiot för att klara kurserna, och det gjorde jag, nätt och jämt.
men nu i gymnasiet är det mycket svårare och tuffare att få godkänt och alla ämnen är så svåra och uppgifterna ska vi inte ens tala om.
vissa uppgifter (läs alla) vill jag bara ge upp på, dom är så svåra och jag kommer aldrig klara av sista året känns de som.
man har även en kurs i 3an som heter gymnasiearbete, jag har ingen jävla aning om vad jag kan, vill och ska göra. jag vill bara skita i denna kurs och få godkänt ändå, vilket inte kommer gå.
måste prata med min handledare och förklara hur det ligger till och hoppas på att få någon vettig hjälp med det här!

sen linjen, estet media inriktning foto och graf. 
jag gillar inte linjen, tycker knappt om att fota, så den största frågan är ju varför jag ens sökte till den.
hade så gärna velat gå vård och omsorg då jag ska plugga till sjuksköterska efter gymnasiet, så hade jag bara gått den linjen hade jag varit färdig undersköterska!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0