ge mig jul

nu är det den tiden på året då jag får såna fruktansvärda julkänslor, jag älskar verkligen julen!
få julklappar, äta julmat, pynta lägenheten & lyssna på julmusik, baka julgodis, äta pepparkakor, klementiner och dricka julmust, strosa runt i stan och köpa julklappar, kolla på mysiga julfilmer och dricka varmchoklad.
jaa listan kan göras lång!
i år ska jag och john åka till birsta/ikea och handla julklappar, det kommer bli så mysigt och roligt.
det är 63 dagar kvar och satan vad jag längtar nu!
i år kanske jag faktiskt ska jobba på julafton, ett pass mellan 16-21, det kommer nog bli supermysigt!

här är några bilder från förra årets julafton:

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0