helgen går alltid så fort

trots en jättejobbig minnesstund men som även var väldigt fin i fredags har den här helgen varit jättebra!
var ut med elin i fredags, gick först till cuprum och väntade på att hon skulle sluta jobba där, men där var det enbart vuxna för ständut blakk spelade, men dom är bra så det var kul!
vi var på marité och där var det jättetrevligt, vi gick på donken efteråt och sen gick jag hem och var hemma vid halv 5 typ hehe..
igår var jag bakis men det var inte så farligt, gjorde inte så mycket igår förutom och kolla på one tree hill, klockan 15 skulle jag ta en nap på 20 minuter men dom minuterna vart istället 3 timmar hahah!
idag har jag städat mitt rum, duktig! sen fick jag nå ryck och ville på rusta, så ringde bästa john och 5 minuter senare var vi där, fick med mig en matta, en stol och en spegel hem, mycket nöjd ✌️
nu ligger jag och ska kolla på desperate housewives, har endast 3 avsnitt kvar och sen är det slut, då ska jag börja kolla på nån annan serie, vet inte vilken dock.
imorgon börjar jag klockan 14, ska dock kliva upp klockan 10/11 tiden för att duscha och hinna äta lunch!
men nu ska jag se på desperate, vi hörs!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0