lördag igen

igår var jag först på lillänge med mor, letade efter en jacka men hitta ingen..
åkte sen ner på stan så jag kunde köpa mina skor, sedan mötte jag upp jennie & amelia och vi gick och fikade på törners, det satt fint de!
sen på kvällen var jag först på basket med jennie, men matchen var inte alls nå bra men det var kul att gå med jennie som spelat basket i 100 år.
efter den gick vi till stina där hon sara och amelia var, vi började dricka och sen gick vi ner på marite, där var det jättemycket folk och det var superroligt!
gick och åt kebab efter det som är världens standard och sen gick jah och sov hos en vän med 2 av hans vänner, det var mysigt det.
nu idag ska jag bara ta det lugnt och äta massvis med godis och chips, det får man när man är bakis!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0