rubriker

jennie & amelia var hit en stund ikväll, vi drack te och redde ut gårdagen haha.. pratade även om allt möjligt, precis som det ska va med 2 av sina favoriter!

nu sitter jag på sängkanten och lyssnar på musik. ska äta godis och dricka pepsi samt kolla på film, är inte trött alls eftersom jag tog en 2 timmars nap idag!

imorrn är det söndag och då ska jag kolla på min brors fotbollsmatcher, sen blir det väl det vanliga, duscha, raka benen, måla naglarna & fixa ögonbrynen, rätt standard!

men nu ska jag försöka hitta nån/några filmer så hörs vi.


kanske la ut denna i mitt förra inlägg? det gör inget för jag gillar den!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0