veckoslut

igår låg jag i sängen ungefär hela dagen tills ungefär vid 17 tiden då jennie undrade om jag ville äta middag med henne på stan så vi åt på eastern, stefan var även med, det var lika gott som vanligt så jag var nöjd!
sen efter det åkte jag hem i kanske en timme innan jennie ringde och fråga om jag ville med ut, så vi drog till tora och var där ett gäng innan vi drog på oscars och dansa loss, har inte varit där förut så det vad superkul!
sen fick vi skjuts hem av leffe innan 3.
nu ligger jag i soffan och har precis kollar på maleficent, den var ganska så bra faktiskt så den kan jag relommendera!
ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, är ledig imorrn så det är gött, men nu ska jag lyssna på musik så vi höres.








fina utslag jag får av en blandning med halsband parfym & alkohol!










angelina jolies dotter är med i filmen, vivienne, supersöt var hon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0