helt slut

igår hade jag en lektion och den var riktigt dryg. när jag slutade gick jag på umo och bokade tid för att ta ut min p-stav, lika bra känner jag.
sen mötte jag upp mi madre och åt lunch på wedan, var gött det!
sen gick jag upp till john och åkte med honom till mormor och fikade lite.
åkte sen till jennie och så åkte vi på stan, köpte en tröja och så tog vi en fika på waynes, mysigt det.
på kvällen var jag ut med jennie & amelia, det var kul det, och hade en jätterolig kväll på krogen också, det händer alldeles för sällan!
idag har jag jobbat mellan 12.45-21.30, det gick bra men är så otroligt trött nu.
ska kolla på nått avsnitt av desperate housewives och sen sova.
imorrn vet jag inte vad jag ska göra förutom och rösta, vet inte på vad dock menmen!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0