imorrn är det fredag!

den här veckan har gått relativt fort, veckans bästa dag är här imorrn redan!
det jag har gjort hittills är dansat, varit på skolan, lyssnat på partiledardebatt, funderat över vad jag ska välja, varit både arg, glad, besviken, ledsen och ja allt.
igår jobbade jag mellan 16-21, det gick bra, har saknat och jobba! jobbade även idag också mellan 8-13.
nu har jag precis duschat och färgat håret. innan det bakade jag en kladdkaka också, bara för att kunna äta smeten :')
nu tänkte jag föna håret och platta det samt sminka mig. ikväll får vi gäster så det blir kuligt!
imorrn har jag en lektion mellan 8.15-9.35, så jävla onödig skoldag menmen.
klockan 10.30 ska jag på möte om min p-stav, ska eventuellt boka tid för att ta ut den, men vi får se.
sen på kvällen ska jag va med jennie, vet ej vad vi ska hitta på, kanske krogen, brukar bli så!














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0