lost time is never found

idag har jag varit på skolan mellan 8.15-11.30, bra nog onödig. hade inga vanliga lektioner utan lyssnade på föreläsningar, blandannat på petter! den var riktigt riktigt bra och han ser riktigt riktigt bra ut ☺️
när jag slutade gick jag upp till john och hängde med han i spelet tills han hade lunch, så då skjutsade han hem mig så jag kunde fika med mamma.
sen tvärdäcka jag i sängen tills 4 ungefär, sov 2 timmar och jävlar vad skönt det var.
halv 6 hade jag dans och det gick awesome tills jag kände att jag hade en muskelknut (eller vad det heter) i axeln och jävlar vad ont det gör, wendla hjälpte mig och knäcka den lite men ska låta den vara.
nu ligger jag i sängen under filten och lyssnar på musik samt dricker te, riktigt skönt och mysigt!
imorrn går jag mellan 8.15-9.35, himla skönt det.
ska ut imorrn också med johanna, elin med mera, det blir nog kul det!
men nu ska jag läsa lite bloggar, vi hörs!







det har varit riktig dimma i flera dagar nu, tycker det är skithäftigt!





ja min tumme ser fruktansvärt sne ut, men det gör den alltid när jag ska göra tumme upp..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0