söndagarna kommer alltid för fort..

i fredags hade jag en kort lektion till 9.35, när jag kom hem kunde jag duscha + fixa mig och äta lunch i lugn och ro och även gå och möta mamma på jobbet och åka på min favvoaffär ica maxi ❤️
sen var jag ut med johanna, var på marite och jävlar vad folk det var men hade riktigt kul så det var bra!
sen sov jag hos s, trevligttrevligt!
igår var jag cp trött hela dagen + kvällen, men orkade ta mig till hemmakväll och köpa godaste godiset i världen!
jag och min bror skulle se på harry potter på kvällen men jag sov igenom hela filmen..
nu ligger jag i sängen och är cphungrig och kaffesugen som satan, men jag orkar verkligen inte kliva upp..
det som står på schemat idag är att anton har fotbollsmatch som jag har lovat och se på, så det blir kul!
men nu måste jag kliva upp, så vi höres.


fick skalet i fredags också, mycket happy vart jag!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0